19 marca 2014

Prognoza na dziś - będzie mglisto




9 komentarzy:

  1. Ej! Lubię taki nastrój zdjęć robionych "pod światło" .. Moniko masz talent w wydobywaniu takiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie prognozy są bardziej optymistyczne ;-) Ładne "klimatyczne" zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. im bardziej mglisto tym ładniej na zdjęciach - bardziej klimatycznie :) :) fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. Szron, mgiełka, fajne światło i cóż można chcieć więcej ... może trochę koloru ;).

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mgłę na zdjęciach. Nie było zbyt kolorowo. A nie chciałam na siłę podkręcać w PS.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz rację, fotografia uzależnia. Ja też fotografuję od zawsze, ale zupełnie amatorsko ;)... i za nic nie przejmuję się techniką fotografowania. Fotografuję sercem... i to mi wystarcza. ;)

    Jestem pod wielkim wrażeniem Twojego bloga. Zdjęcia są przepiękne, i przyrody, i ślicznego dzieciaczka... i w ogóle. Nie mogę się napatrzeć!
    Pozdrawiam wiosennie oraz dziękuję za pierwszą u mnie wizytę z pierwszym dniem wiosny. W podziękowaniu ślę czarodziejskie moce, które są do odbioru na moim starym blogu (link powyżej). Halszka

    OdpowiedzUsuń
  7. aby natrafić na "super" mgłę to trzeba wcześnie wstać, a ja jestem śpioch:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Mgła nadaje zdjęciom magicznego i tajemniczego charakteru, ale żeby tak było trzeba pofatygować się i rano wstać a to już jest zupełnie inna kwestia :) Bardzo fajne i klimatyczne zdjęcia, pozdrawiam i życzę samych udanych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i konstruktywną krytykę