13 marca 2014

Spacer o świcie






11 komentarzy:

  1. Piękne bo czarno-białe. fajny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tej porze dnia najlepiej się spaceruje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite kadry! Świat o świcie jest taki mistyczny, tajemniczy, skryty pod powłoką mgły :) Pięknie go pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Światło , cienie i mgła .. i co tu gadać ! Podobają mi się Twoje poranne ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, klimat i głębia, bardzo mi się podobają te zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na tych zdjęciach widzę dwa światy. Pierwszy jest mglisty, nieco tajemniczy, ale za to radosny (zdjęcie 1. 4. i 5.). Drugi, to świat dużych kontrastów, gdzie "droga długa jest, nie wiadomo czy ma kres..." (zdjęcia 2. i 3.)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie, lubię takie zamglone fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej podoba się ostatnie zdjęcie zwłaszcza dlatego, że drzewo jest w całości, troszkę na pozostałych szkoda poucinanych gałązek ale za to klimat, zamglenie i kolory b&w są strzałem w dziesiątkę !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna gra świateł, uwielbiam zdjęcia o świcie, mają niezastąpiony klimat! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza fotka...i od razu mnie zachwyciłaś! Gapię się teraz na te drzewa, mgły i drogi jak zahipnotyzowana.
    Świt zazwyczaj ma dużo do zaoferowania. Trzeba tylko/aż wstać o odpowiedniej porze. A to już nie jest najprzyjemniejszą częścią tego przedsięwzięcia. :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za komentarze. Świat o świcie zawsze zachwyca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i konstruktywną krytykę