25 sierpnia 2014

Pocztówka z wakacji









10 komentarzy:

  1. piekne zdjęcia!!! Stegna kojarzy mi sie z dziecinstwem... jezdziłam tam z rodzicami kilka lat z rzędu.. mile wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje się skończyły i pozostały wspomnienia i fotografie. A tak nam szkoda lata.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja westchnęłam. Znów trzeba czekać na lato nad morzem. Cóż Moniko nie pozostaje nam nic innego jak skoncentrować się na jesiennych, kolorowych kadrach :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wakacyjne wspomnienia :)
    Kilka dni temu wróciłam z nadmorskich wakacji i wciąż jeszcze sercem i myślami jestem blisko morza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze i ostatnie zdjęcia są świetne - proste w formie i wymowne w treści!

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłam w Stegnie jakieś 4-5 lat temu. Nie witali mnie takim transparentem. ;) Widocznie na Ciebie czekali. :) Zdjęcia piękne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje kadry, są takie niebanalne :) Piękne pocztówki wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i konstruktywną krytykę