13 stycznia 2015

Tęsknicie za taką zimą?

Bo ja tak.

7 komentarzy:

  1. Oj tęsknię i to bardzo! Od początku obecnej kalendarzowej zimy był u mnie tylko jeden dzień takiej zimy. Mnóstwo śniegu, mróz i słońce. Następnego dnia wszystko stopniało i cały czas tylko pada deszcz, wieje okropny wiatr, są dodatnie temperatury i nie ma słońca. Dobrze, że można chociaż popatrzeć na takie cudne zdjęcia jak to powyższe :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja tęsknie za wiosną :). Zimę to tylko na zdjęciach lubie poogladać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tutaj się podpisuję :) Aczkolwiek patrząc na to z drugiej strony przydałby się taki porządny mróz aby wybiło te wszystkie wiruski i zarazki. A może ciepła zima to już tak u nas na zawsze cyklicznie zagości.? Zobaczymy.

      Usuń
  3. Piękna zima, taka bajkowa.;)

    zapraszam http://malenkafotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Za taką nie... ja tęsknie za śniegiem po pas! :) zaspy, tak z -5 stopni i słoneczko albo takie wielkie płatki śniegu spadające po cichu na ziemie :D ahh... się rozmarzyłam!

    OdpowiedzUsuń
  5. I taka zima jest piękna:) a nie jakiś rozdeptany miejski czarny śnieg;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i konstruktywną krytykę