17 lutego 2015

polowanie








6 komentarzy:

  1. Super, wkręciłaś się na polowanie?:) Zazdroszcze! Zapraszam do mnie : kszak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś Ci się udało upolować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polowanie to dla mnie bezczeszczenie lasu. Jednak zdjęcia przecudowne, szczególnie pień, który chyba nie chce patrzeć, jak będzie się lała krew.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam ale jedna prawda jest inna. Wystarczy iść na takie polowanie.

      Usuń
  4. Nic nie upolowałam . Tylko zdjęcia. BEZKRWAWE ŁOWY. Chciałam na własnej skórze przekonać się jak to jest- czy to bestialstwo i dziwne hobby. Ale to tradycja, surowe zasady, znajomość lasu, piękne przyjaźnie i fantastyczna przyroda dookoła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, szczególnie pierwsze i drugie mi się podobają ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i konstruktywną krytykę