9 stycznia 2016

Sylwester alternatywnie

Gdzie spędzaliście Sylwestra?  Na balu, domówce,w górach czy może z Polsatem? Nuda czy noc  życia ? Ja tak jak lubię. Tym razem polowałam na zorzę. Na stronie www.polskiastrobloger.pl można na z wyprzedzeniem przygotować się do ciekawych  zjawisk na niebie tak jak  zorze, roje Perseidów,  Geminidów, zaćmienie słońca, księżyca,  koniunkcje, komety itp.   Czekałam zatem na burzę magnetyczną. Nie było. Ale zachwycające zimowe niebo nie pozwoliło mi wrócić szybko do domu.
Mój prywatny Star Trek a w nim Gwiezdne Wojny :-)




 Taki mam widok jak zasypiam.


Dla zainteresowanych eksploracją nocnego nieba oraz "osób pozytywnie nienormalnych i katujących się staniem na siarczystym mrozie tylko po to, by dostrzec odległe migoczące punkciki na czarnym aksamicie" polecam -Wielki Atlas Gwiazd (Serge Bruner) oraz bezpłatną aplikację na telefon Google Sky Map .

6 komentarzy:

  1. hej. też bym chciał taki widok z okna jak zasypiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś mieszkałam na poddaszu w domu na wsi i miałam podobne widoki. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe i piękne zdjęcia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Spojrzenie w gwiazdy... Zazdroszczę widoku z okna :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze i konstruktywną krytykę